3 תשובות
זה מבאס אבל בעיה שלו
פשוט תעזבי את זה ותדברים עם אנשים אחרים הוא לא שווה את זה
פשוט תעזבי את זה ותדברים עם אנשים אחרים הוא לא שווה את זה
כע עזבי אותו אל תכתבי לו בכלל, מקסימום הוא יכתוב לך חזרה כי הוא רואה שעזבת אותו
אוי מבאס.
הייתי ממליץ לך לעזוב אותו כי אם הוא עשה ככה בגלל גלואפ אז זה מגעיל בעיני.
אבל מה שבא לך תבדקי לפני
הייתי ממליץ לך לעזוב אותו כי אם הוא עשה ככה בגלל גלואפ אז זה מגעיל בעיני.
אבל מה שבא לך תבדקי לפני