2 תשובות
זה אומר שההודעה עדיין לא הגיעה אלייה..
כנראה האינטרנט אצל אחת משתיכן קצת איטי
זה אומר שההודעה לא נשלחה כי היא לא מחוברת, כשהא תתחבר ההודעה תשלח אוטומטית
באותו הנושא: