5 תשובות
מיקרו
שואל השאלה:
יש עוד אפשרות?
אנונימית
את צריכה לחמם אותו פשוט
לא הייתי מחממת אותו במקרוגל!!
מקסימום מקסימום לחמם בקערה קטנה מעל סיר של מים רותחים.
אבל אם את רוצה למרוח את השמן קוקוס עם הידיים פשוט תגרדי אותו מהצנצנת ותחממי אותו בידיים, תוך שניות הוא יהפוך לנוזל. ככה זה בחורף, השמן קוקוס מתקשה אבל הוא נמס במהירות אפילו ממגע.