8 תשובות
שואל השאלה:
אני לא טובה באנונימיות
כן אני זוכרת שדיברנו המון
אני לא טובה באנונימיות
כן אני זוכרת שדיברנו המון
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני מפחדת
טוב אני מפחדת
אנונימית
חחח את פשוט זאת ששואלת כל הזמן על זה שאת לא רוצה לחפור על שירים
ועל זה שמוזיקה מרגיש לך בזבוז זמן ,ועל שירים בצרפתית
את השם שלך אני מכירה מוואטפד כי אני עוקבת אחרייך ואחרי הסיפור שלך
פשוט עשיתי אחד ועוד אחד
ועל זה שמוזיקה מרגיש לך בזבוז זמן ,ועל שירים בצרפתית
את השם שלך אני מכירה מוואטפד כי אני עוקבת אחרייך ואחרי הסיפור שלך
פשוט עשיתי אחד ועוד אחד
אנונימית
שואל השאלה:
חחח כן נכון אבל אני באמת לא חופרת על שירים בכלל
למה שאלתי את זה
הסגר לא עושה לי טוב
חחח כן נכון אבל אני באמת לא חופרת על שירים בכלל
למה שאלתי את זה
הסגר לא עושה לי טוב
אנונימית
חח הסגר לכולנו לא עושה טוב
אבל כיף לך שת לא חורשת על שירים הלוואי עלי
וגן אין לך על מה להתחרט ,סטיפס נועד גם לשאלות כאלה
אני סתם אוהב לנחש מי המשתמשים שואלים פה באנונימי ,מסתבר שאני די טובה בזה את לא היחיד/ה שזיהיתי:)
אבל כיף לך שת לא חורשת על שירים הלוואי עלי
וגן אין לך על מה להתחרט ,סטיפס נועד גם לשאלות כאלה
אני סתם אוהב לנחש מי המשתמשים שואלים פה באנונימי ,מסתבר שאני די טובה בזה את לא היחיד/ה שזיהיתי:)
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חורשת כי אני מכירה יותר מדי בשביל לחרוש
אבל האמת שלפעמים אני מקנאת באנשים שלא מכירים הרבה
אני אפילו לא יודעת מה בא לי לשמוע ואני צריכה להיעזר באתרים כדי להחליט
מצב קשה
וכל הכבוד לך שאת מזהה
אני לא חורשת כי אני מכירה יותר מדי בשביל לחרוש
אבל האמת שלפעמים אני מקנאת באנשים שלא מכירים הרבה
אני אפילו לא יודעת מה בא לי לשמוע ואני צריכה להיעזר באתרים כדי להחליט
מצב קשה
וכל הכבוד לך שאת מזהה
אנונימית
שואל השאלה:
איך את יודעת מה השם שלי?
איך את יודעת מה השם שלי?
אנונימית
404
אני נשבעת שבאתי לשאול את זה
אני נשבעת שבאתי לשאול את זה
אנונימית
באותו הנושא: