12 תשובות
כי ככה זה העולם?
גנים כנראה.
דרך אגב, מה שאת מדברת עליו זה אינטיליגנציה, לא חכמה.
אנונימי
זה הכול תלוי בכמה את יכולה לזכור. זה לא אומר שום דבר על החוכמה ועל האינטיליגנציה. בהצלחה
שואל השאלה:
kanji אז איך אני מתרגלת מלא פעמים והיא לא והיא מקבלת ציונים טובים?
אנונימית
זה לא שהם נולדו ככה, זה הסביבה שהם גדלו בה
זה נקרא בנאדם אינטליגנטי
גנטיקה כל בן אדם שונה
לחלק יותר קל ללמוד
ולחלק יותר קשה
אבל ההבדל הוא רק נקודת התחלה, אם תתאמצי יותר ממנה אז בסוף גם תדעי יותר ותקבלי ציונים יותר טובים
עדיף שלא תשווי את עצמך לאחרים, כל אחד טוב בדברים שונים
שואל השאלה:
הקטע הוא שלה יש בעיות קשב וריכוז מאובחנות ולי אין. (זה למה היא לא לומדת אגב בכיתה היא עוד מצליחה להקשיב אבל בבית היא לא מצליחה לפתוח תספר בלי להשתעמם אז בבית היא לא עושה שיעורי בית ולא כלום)
אנונימית
שואל השאלה:
אין לה שום הארכות זמן^ היא אף פעם לא עשתה כלום עם האיבחון
אנונימית
שואל השאלה:
זה הקטע היא פשוט ילדה חכמה רצח עם כל הבעיות קשב וריכוז שלה וזה שהיא לא לומדת ואין לה שום תנאים מותאמים והיא עדיין מוציאה 100.
אנונימית
זה לא קשור לחכמה, יותר לזיכרון וזה מטומטם שהמערכת עובדת ככה
וזה גם תלוי במקורות מידע שלך
תקשיבי בתור מישהי שנולדה עם זיכרון וקליטה
בואי נגיד לא בשמיים - הבנתי שאני מחוייבת להשקיע ולהתמיד עד שאני אצליח להוציא מירב גם אם אלמד שבועיים וחברה שלי יומיים ושנינו נקבל 96
ככה החיים וככל שעושים תרגילים מאתגרים את השכל הקליטה והזיכרון משתפרים ;)
אל תתיאשי ה' אוהב אותך והביא לך מתנות אחרות חוץ מקליטה מהירה
אנונימית