4 תשובות
ואוו שמעי את מהממת, אני בטוחה שאת בת מדהימה ואמא שלך בחיים לא תגיע למצב שהיא לא גאה בך!!
אנונימית
אני לא חושבת שאמא שלך לא תהיה גאה בך.
היא סומכת עלייך שתחליטי החלטות נכונות וחכמות ושלא תאכזבי אותה.
אני חושבת שאם את רוצה שאמא שלך תהיה גאה בך את רק צריכה להראות לה איזו בת מדהימה יש לה וכמה מזל יש לה שאת הבת שלה (עובד לשני הכיוונים).
אני בטוחה שאמא שלך גאה בך כל יום ואין לך מה לחשוש גם אם את לא מספרת לה הכל הכל הכל.
לבני נוער מותר לשמור סודות אבל רק במידה שהם לא מזיקים לאף אחד.
תשמרי על עצמך כי אני יודעת שאת מדהימה ומעלה חיוך על הפנים של כל מי שפוגש אותך.❤❤❤❤❤❤

מקווה שעזרתי :)
גם אני לא מספרת הכל לאמא שלי,אז אני מנקה את הבית כדי שתחזור מהעבודה עם אווירה נעימה יותר,בקיצור אני עושה בשבילה דברים
אם את רוצה לספר לי בפרטי את מוזמנת