5 תשובות
אם הוא ידיד טוב אז אל תנתקי קשר אבל אם את חושבת שהוא יתחיל להתנהג אלייך לא יפה ולא יתייחס אלייך אז כן
שואל השאלה:
כרגע ניתקתי איתו קשר אני לא שולחת לו כלום כמו פעם
כרגע ניתקתי איתו קשר אני לא שולחת לו כלום כמו פעם
אנונימית
חושבת שלא
אם הוא ידיד טוב שלך לא חייב לנתק קשר פשוט תנסי קצת להתרחק או לדבר עם בנים אלרים להיות עם חברות
לא
באותו הנושא: