נדרשתי לכתוב תוכנית שבה אני צריכה לקלוט נתונים מעשרה לקוחות ולהציג את תוצאות הסקר עבור החברה שאותה המשתמש בחר: כמה לקוחות מרוצים\לא מרוצים. לשם הדוגמה המספר אחד זה מרוצה ומספר שניים זה לא מרוצה.
לדוג' אם חמישה לקוחות בחרו את חברה A והקישו אחד - אז אני צריכה להדפיס את מספר האנשים המרוצים והלא מרוצים בחברה A. איך עושים זאת?