התחברות
הרשמה
איך אומרים? האור דלוק בחדר או האור דולק בחדר?
19 בפברואר 2021, 22:30
איך אומרים
תאורה
2 תשובות
שניהם בסדר. דולק זה פעיל ודלוק זה סביל. יודעת מה זה סביל ופעיל?
H
Hagar1753
דולק
פ
פיצה27
באותו הנושא:
האור בחדר שלכם בצבע צהוב או לבן?
אני יושב בחדר לבד, האור כבוי, ואז אני מרגיש פתאום משהו מלטף אותי בגב
מי שעכשיו בחדר שלו, אתם עם אור שמגיע מהתריסים או אור שהדלקתם בחדר?
להדליק את האור בחדר בעזרת שלט ולא עם המתג הרגיל, מגניב או מיותר?
איך אומרים, לסגור את האור או לכבות את האור?
אחותי רואה דברים מוזרים להדליק ולכבות את האור בחדר שלה?
האור שלכם בחדר לבן או צהוב?
אני שומרת שבת בבית חילוני, ואני ממש מתקשה עם האור בחדר שלי...
בלילות הקרים והאפלים של מדינת היהודים, אתם רואים לבד בחדר טלוויזיה עם אור דלוק או כבוי?
לעבור לחדר גדול אבל בלי אור מהחלון או להישאר בחדר קטן עם הרבה אור מהחלון?
להשאיר לכלב מנורה קטנה של אור שהוא ישן בחדר או לכבות לגמרי את האור ?