13 תשובות
ביבי יצר את הקורונה בשביל להמנע ממשפט
שהחיסון ישנה לנו את הדנ"א
כולם תראו את זה אני פיפי
מה
אף אחד לא אמר שהוא יצר את זה
אמרו שהוא עושה סגר כל שבוע בשביל לדחות את המשפט והאמת שזה נשמע לי מאוד נכון
אנונימית
שיש שבבים בלתי נראים בתוך חיסון
אנונימית
זה לא מצחיק תקראו על סדר עולמי חדש ודילול אוכלוסין ואגנדה 21 או 30 ותבינו ששום דבר פה לא קונספירציות
שבבים, חייזרים, תוכנית של ביל גייטס לדלל את האוכלוסייה, שבב ביומטרי
מאיפה שמעתם את כל זה מעניין אותי
שהקורונה היא הדרך של ביל גייטס לדלל את אוכלוסיית העולם, ובחיסון הוא מזריק לנו שבב מדור ה 5g ומתי שהוא רוצה שנמות הוא פשוט ילחץ על כפתור וכולנו נמות וביל גייטס יהיה מלך העולן
שאם הני יתחסן יצמחו לי עוד שני בולבולים על המצח