5 תשובות
שואל השאלה:
הקטע שזה לא אצלה זה בוילה וזה אומר לישון בסלון שמה בזמן שכולם בחדרים
לא ממש הבנתי אבל תנסי לומר לאבא למה את לא רוצה או להמציא תירוץ
אני אומרת תלכי יכול להיות שיהיה לך כיף וגם תתרגלי לשינוי הזה
תנסי כמה שיותר לזוז ביום הולדת ואז אולי תתעייפי
ותלכי לישון
אני חושבת שאת צריכה לישון אצלה למרות שקשה לך, את צריכה להתגבר על זה אני בטוחה שיהיה לך כיף אצלה