10 תשובות
האנונימית שהגיבה היא שאלה על טייץ לא על דיאטה את לא הרופאה שלה.
❤girls supporting girls
שואל השאלה:
ואו אנונימית תודה שאת אומרת דבר כזה למישהי שמחלימה מהפרעות אכילה
אנונימית
אל תתיחסי.יש סיבה שהיא מאנונימי..עלובה.
תקשיבי, אל תקני טעימים זולים. ואני מדברת בתור אחת שאף פעם לא קונה טייצים וזה מנייק ואדידס וכאלה. פשוט אין השוואה באיכות. היו לי טייצים זולים והם לא מחוברים בשום צורה! קניתי לפני כמה זמן טייץ מאדידס, מהבד הכי עבה שמצאתי, וזה מחטב בצורה שאת אפילו לא תביני. אז זה לא כל טייץ מחברה טובה, כי יש כאלה שהם פשוט דקים. חפשי איזה טייץ עבה בנייר או אדידס. אבל זה משהו שאת חייבת לראות פיזית ולמדוד.
את האמת כל הטיציים שלי משיין והם יותר איכותיים מהטייצים שלי מאדידס/נייק/הודיס ומחיר לא בהכרח משפיע על האיכות
כן!!
הזמנתי מטרמינל איקס 2 טייצים של נייק והם יושבים ממש טוב ומחטבים
(אומרת בתור מלאהה)
שואל השאלה:
תוכלי לשים פה קישורים?
אנונימית
פחות קונה משם טייצים אז לא ככ יודעת אבל הטייצים שלהם הם מניילון/לייקרה וזה פחות בד מחטב
שואל השאלה:
אני רוצה נייק....
אנונימית
יש לשיין טייצים ממש מחטבים וגם ממש איכותיים בזול