10 תשובות
ללכת לעבודה
לעבוד
לכי למה לא
לעבוד לעבוד
לעבוד שיהיה כסף לקניון
שואל השאלה:
בא לי להסתגר היום בחדר שלי מתחת לשמיכה כמו דובה ולא לראות אך אחד
אנונימית
תעבדי ותעשי את זה אחרי זה אין מה לעשות החיים קשים
זה בסדר אנחנו משתתפים בהרגשתך
מזדהה, אם את יכולה תשארי חד פעמי
תלכי לעבוד קדימה מאמינים בך קומי, בהצלחה!