8 תשובות
כי בת והם בנים
שואל השאלה:
לא היה לי כלום בשיניים ובעיניים הם ישבו קרוב לידי וכל אחד הסתכל עליי לא הזיז תעיניים
לא היה לי כלום בשיניים ובעיניים הם ישבו קרוב לידי וכל אחד הסתכל עליי לא הזיז תעיניים
אנונימית
כי הם הזווים עזבי אותם
חח כנראה שהם בקטע שלך המון פעמים קרה לי שהייתי עם חברות באוטובוס והסתכלנו על בנים חתיכים
כן הם כנראה פשוט חשבו שאת נראית טוב..
כי את יפה והם טיפשים חסרי טאקט.
אנונימי
או שהם בקטע שלך , חושבים שאת נראית טוב, או שסתם היה לך משהו בשיניים או בשיער והם הסתכלו כמו מטומטמים
כי את נראית טוב?
באותו הנושא: