4 תשובות
בכיתה ו בערך קנו לי משקפיים, הייתי גם 2 ולא שמתי אותם בכלל, רק ממש לפעמים ובבית, וממש עלה לי המספר, ואז בח נראלי התחלתי לשים עדשות תמיד ולא עלה מאז המספר
תרכיבי רק מתי שאת מרגישה בהם צורך ולא קבוע. אם את מרגישה בהם צורך בחוץ רצוי להרכיב.
אפשר גם לעבוד על שיפור ראייה או לעבור לעדשות אם לא בא לך משקפיים....
אפשר גם לעבוד על שיפור ראייה או לעבור לעדשות אם לא בא לך משקפיים....
שואל השאלה:
איך אפשר לשפר את הראייה
איך אפשר לשפר את הראייה
אנונימית
עבודה על הרגלים בריאים, שימוש נכון במשקפיים ושילוב תרגילי עיניים מותאמים אישית.
מוזמנת לדבר איתי בפרטי. אין שום דבר סודי פה, פשוט זה כל מקרה לגופו, לא כל אחד עם 2- רואה אותו הדבר וצריך להתאים את התהליך לפי הצרכים והיכולת האינדיוידואלית.
מוזמנת לדבר איתי בפרטי. אין שום דבר סודי פה, פשוט זה כל מקרה לגופו, לא כל אחד עם 2- רואה אותו הדבר וצריך להתאים את התהליך לפי הצרכים והיכולת האינדיוידואלית.
באותו הנושא: