13 תשובות
שואל השאלה:
לא כי שמעתי מכמה מקומות. ולא יודע אם להאמין
לא נכון בכלל
שואל השאלה:
אז אומרים שזה בטוח להתחסן?
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אל תתחסנו..
דודה שלי מכשפה שקוראת בקלפים ויש לה כוחות והיא עושה תקשור, אמרו לה להזהיר שעוד מעט יהיה חיסון שיעשה כוויות פנימיות בכל הגוף לאנשים בגלל ציפ בפנים שיקלוט גלים אלקטרוניים מסוכנים, וכשאנשים יתחסנו הסימן יהיה ים שחור..זה מפחיד כי היא אמרה את זה לפני שהתחילה הקורונה.. היא אמרה שהיא חלמה את זה והיה ים שחור כזה בחלום ואנשים עם כוויות יצאו ממנו, ועכשיו אני מאמינה לה החלום שלה מתגשם פתאום בחדשות אומרים כמו בחלום שלה שכל הים מזוהם בזפת שחור, זה עוד מעט יקרה לאנשים אמאלה..
ואו כוויות זה נשמע ממש כואב. אני לא עושה את החיסון
אנונימית
שטויות במיץ עגבניות זה פייק ניוז לא להפיץ
דודה שלי לא פייק אז למי להקשיב לדודה המניקוריסטית שלך שאומרת כן להתחסן?
אנונימית
כן, כי אם את רוצה שכולם יחזרו לחיים הרגילים שלהם צריך להתחסן
השגרה שלי בסדר תודה ששאלת, תמצאי לעצמך שגרה אם הזכויות הבסיסיות שלי כלל כך מפריעות לך
אנונימית
את צריכה להבין שחייבים לעזור כדי לסיים את המגפה, להגיד דברים שיפחידו אנשים לא יעזור
אבל מה את רוצה ממני זה באמת מה שהיא סיפרה לי
אנונימית
ואת תומכת ברעיון לא להתחסן?
באותו הנושא: