5 תשובות
שואל השאלה:
אני פחות אוהבת על טבעי. יותר דברים ריאליים וקומדיות נגיד... מתאים לי או לא?
*אין לי בעיה עם אימה
אני פחות אוהבת על טבעי. יותר דברים ריאליים וקומדיות נגיד... מתאים לי או לא?
*אין לי בעיה עם אימה
אנונימית
אממ לא יודעתת יש את המקוריים שזה ההמשך
סדרת נוער אחרת בנושא אימה היא אימה אמריקאית, לא קשור ליומני הערפד אבל זה פשוט טוב כל כךך
סדרת נוער אחרת בנושא אימה היא אימה אמריקאית, לא קשור ליומני הערפד אבל זה פשוט טוב כל כךך
אהה לא על טבעי?
יש את המפץ הגדול
חברים
סיינפלד
אבא צעיר
ממי
מרלון
מר איגלסיאס
יום אחד בזמנו
איך פגשתי את אמא
יש את המפץ הגדול
חברים
סיינפלד
אבא צעיר
ממי
מרלון
מר איגלסיאס
יום אחד בזמנו
איך פגשתי את אמא
אני אישית עפה על יומני הערפד
זאת סדרה מושלמת
ממליצה בחום
יש בסדרה 8 עונות ובכל עונה 22 פרקים ובכל פרק 40 דקות בערך
מקווה שעזרתי:)
זאת סדרה מושלמת
ממליצה בחום
יש בסדרה 8 עונות ובכל עונה 22 פרקים ובכל פרק 40 דקות בערך
מקווה שעזרתי:)
ויש שם המון מתח ועל טבעי ויש שם גם דרמות
בקיצור יש שם הכל
בקיצור יש שם הכל