3 תשובות
-חניה במקביל
להגיע עם הרכב שלי מקביל לרכב השני, ליישר תרכב, שההגה יהיה ישר ואז להגיע עם המושב שלי לקצה הרכב השני ולשבור ימינה.
לאחר מכן כשיש במצלמת רוורס בין האדום לצהוב רווח שוברים שמאלה(לשים לב להסתכל גם במראות, בודקים את זה בטסט)
אנונימי
שואל השאלה:
אה ברור איך שכחתי להיות מקבילה לרכב שאני חונה מאחוריו בהתחלה, איזה כיף לך, אני דרך המראות למרות שיש ברכב מצלמה
אנונימית
גם אני דרך המראות, זה חובה. פשוט בתכלס מסתכל יותר על המצלמה חח, המראות זה נטו לשחק אותה לטסטר
אנונימי