2 תשובות
הם אנשים כמוני וכמוך, הם מתנהגים כך כדי שיהיה משמעת וכדי שיקשיבו להם, משתמשים באפקט ההרתעה.
זה כדי לשמור על משמעת ודיסטנס. הם לא באמת כאלה קשוחים אם יש שבירת דיסטנס אז את רואה שגם הם סך הכל אנשים
באותו הנושא: