6 תשובות
מסכימה, צריכים להתרכז יותר בדברים העיקריים שבאמת חשובים
מסכימה. צריך ללמד אותנו דברים שיותר מרכזיים ויעזרו לנו יותר
כןן, צריך ללמד אותנו את זה:
^כתב מחובר- לקרוא ולכתוב - בחו''ל הם כותבים בכתב מחובר וזה ממש לא מובן, אם יש ילדים כאלה שלא יודעים את זה הם יכולים לא להבין מה כתוב וכאלה...
^אין להרכיב משפטים- ולא להביא עבודות או ציונים של זה, רק ללמד אותנו - נגיד כל פעם על משפט אחר: אני לא יודעת מתי להשתמש ב have , has, had, seen. i , i am ואיך להטות זמנים...
^להמוןן ילדים יש אוצר ממש גדול וטוב ורובו מסרטים, סדרות ושירים, לא מהבית ספר... אבל האוצר מילים לא עוזר כי אנחנו לא יודעים איך לשלב אותו ואיך לומר נכון משפטים
אני יודעת אנגלית טוב מאוד, ויודעת לדבר, אבל אני ביישנית ושמבקשים ממני לדבר אני נלחצת, הסדרות והסרטים מאוד עזרו לי ואני חושבת שהשיטה של לדבר באנגלית היא דיי עוזרת, אבל אני לא חושבת שהמורים צריכים להכריח את התלמידים להשתתף ולדבר שהם לא רוצים
כל השיטה פגומה,

שפה לומדים ממש כמו שילד ממש ממש קטן לומד שפה מינקות
כל זה ששמים יותר מדי דגש על זמנים זה לא מומלץ ברמת הדרך ההתחלתית