8 תשובות
בשום גיל זה לא חכם לעשות לבד
מאיפה האומץ לעשות לבד
ערס לגמרי
או מוטציה אחד מהשניים
אם הוא יצא טוב ואת אוהבת אז כן
ממש לא
_E
זה לא חכם לעשות עגיל לבד בשום מקום אף פעם
מאיפה האומץ הצילו, לא אגיד שזה לא חכם אבל לא אגיד שזה גם חכם, אבל מה שבא לך;)
^
לא רק צלקת , בגלל שזה ממוקם קרוב למוח זה יכול להיפתח כפצע פנימי וליצור בעיות במערכת העצבים וזה ממש מסוכן.
_E