8 תשובות
בשום גיל זה לא חכם לעשות לבד
מאיפה האומץ לעשות לבד
ערס לגמרי
או מוטציה אחד מהשניים
או מוטציה אחד מהשניים
אם הוא יצא טוב ואת אוהבת אז כן
ממש לא
זה לא חכם לעשות עגיל לבד בשום מקום אף פעם
מאיפה האומץ הצילו, לא אגיד שזה לא חכם אבל לא אגיד שזה גם חכם, אבל מה שבא לך;)
^
לא רק צלקת , בגלל שזה ממוקם קרוב למוח זה יכול להיפתח כפצע פנימי וליצור בעיות במערכת העצבים וזה ממש מסוכן.
לא רק צלקת , בגלל שזה ממוקם קרוב למוח זה יכול להיפתח כפצע פנימי וליצור בעיות במערכת העצבים וזה ממש מסוכן.
באותו הנושא: