4 תשובות
כן אני מסכימה איתך לגמרי, זה הפך לתת רמה מכל בחינה
וואו כן ובכלל מה שעשו לג'וזי עם המתיחה היה הכי מזעזע כאילו הם עושים הכל בשביל רייטינג
אני מסכימה איתך
גם אני התחלתי והפסקתי כי פשוט לא יכולתי לראות את רמי וכתוב שם שהתכנית הזאת מגיל 8 וכאילו תדמייני ילד בן שמונה רואה אותה
שואל השאלה:
וואי מה שעשו לגוזי היה זעזוע. לבנאדם יש התקפי חרדה וקושי לסמוך, אם היה קורה לו משהו הם היו חוטפים חתיכת טביעה והאמת? שיתבע אותם על כל מה שהוא עובר ועבר שם וגם יהודה מזעזעים.
אנונימית