6 תשובות
כי אין מספיק אוויר ככל שעולים בהר
כי ככל שעולים בגובה, האוויר יותר דליל בחמצן
girl^ זה לא שיש שם פחות אוויר, אי אפשר למדוד אוויר, פשוט יש פחות חמצן באוויר
שואל השאלה:
הבנתי שהאוויר יותר דליל בגובה אבל אשמח להרחבה
אנונימית
שוב- האוויר לא דליל, אלא החמצן שבאוויר. האוויר עדיין באותה כמות אבל יש יותר חנקן באוויר אז זה לא בריא לנשום את האוויר הזה.
באותו הנושא: