5 תשובות
לא רק כאבים יש
לי לא...
זה נורמלי אחרי חיסון אל תדאג
אנונימית
כן חח מדגדג ..
לא סתם רק אם את מרימה דברים כבדים ומאמצת מאודד את היד...
זה מזכיר לי כמו שבספורט השרירים תפוסים לך זה כאב כיפי כזה
לא סתם רק אם את מרימה דברים כבדים ומאמצת מאודד את היד...
זה מזכיר לי כמו שבספורט השרירים תפוסים לך זה כאב כיפי כזה
לא, אבל היו לי כאבים וצמרמורות
באותו הנושא: