3 תשובות
הומאים ולסביות זה משהו שלא היה צריך להתחיל להתקיים בורא עולם ברא את אדם וחוה כדי שיולידו ילדים ולא ברא את אדם ואדם או חוה וחוה ולדעתי זה למרוד בשם
לא יודע
אנשים זה רע, אני שונאת אנשים!!
אנונימית
באותו הנושא: