6 תשובות
כן זה הכל מדאגה
היא דואגת לך לדעתי פשוט אולי יותר מידי
זה בא ממקום של דאגה אבל לא הכי הגיוני לדעתי
כן זה הגיוני היא דואגת לך אולי יותר מידי אבל עדיין :)
אבל את יכולה להגיד לה שלא יקרה לך כלום איתם חח
כן רואים שזה מדאגה , אבל אם את רוצה קשר עם בנים את צריכה להסביר לה את המצב , תגידי לה שנגיד כל בן שתדברי איתו את תכירי לה אותו ותספרי לה הכל עליו
הכונה לboyfriend או סתם ידידים?
אם בויפרנד אז אני מבין אותה, זה לטובתך