7 תשובות
לא
גם אני בדיוק ככה
אין על הערכים וכל הטוב של הדת
גם אני בדיוק ככה
אין על הערכים וכל הטוב של הדת
לא מוזר לחלוטין.
כל הכבוד לך!
כל הכבוד לך!
לא זה הגיוני
זה מראה שאתה בנאדם מוסרי אם אתה דוגל בערכים האלה
זה מראה שאתה בנאדם מוסרי אם אתה דוגל בערכים האלה
אני גם כמוך.
זה פשוט כבוד והערכה לדת כבסיס...
לא מחייב בכלל שאתה דתי, אותי שלחו ליסודי דתי רק בשביל שיהיו לי את הערכים האלו
זה פשוט כבוד והערכה לדת כבסיס...
לא מחייב בכלל שאתה דתי, אותי שלחו ליסודי דתי רק בשביל שיהיו לי את הערכים האלו
ממש לא, אין על התורה והערכים שלה:)
למה שזה יהיה;-;
באותו הנושא: