4 תשובות
אל תתני לזה להרוס לך את החוויה, יקירה.
את תפסידי המון רגעים כיפיים אם תקדישי לעניין יותר מדי תשומת לב.
שימי דאורדורנט ומגבונים בתיק, שיהיה לך :)
תהני!
את תפסידי המון רגעים כיפיים אם תקדישי לעניין יותר מדי תשומת לב.
שימי דאורדורנט ומגבונים בתיק, שיהיה לך :)
תהני!
שואל השאלה:
אני עם בושם אבל זה לא מחזיק הרבה זמן והזאקט השחור חם לי זה כבר לא נוח ואני תמיד עם זאקט וזה לא מתאים לתחפושת
אני עם בושם אבל זה לא מחזיק הרבה זמן והזאקט השחור חם לי זה כבר לא נוח ואני תמיד עם זאקט וזה לא מתאים לתחפושת
אנונימית
הזעה זה משו רגיל לגמרי ואת לא צריכה להתבייש בזה ביכלל אז אל תתביישי
ואם את עדיין מתבייש אז תתקלחי ממש ליפני שאתן יוצאות
ואם את עדיין מתבייש אז תתקלחי ממש ליפני שאתן יוצאות
תקשיבי זה הכי טבעי שיש ואין לך למה לפספס את החוויה בגלל זה. תקחי איתך דאורדורנט ותלבשי משהו כהה כדי שלא יראו את הזיעה. באמת שלא שווה לך לשבת בבית בגלל שטות שכזאת, תצאי ותהני. בהצלחה:)
באותו הנושא: