5 תשובות
יש לי 12 פרו מקס וההבדל בינו לבין 11 ענקי בשבילי, הם כל כך שונים
אה רגע, אם את מדברת על גודל המסך ולא על גודל הטלפון,
אז זה אותו דבר.
מסך 6.1 אינץ לשניהם.
אז זה אותו דבר.
מסך 6.1 אינץ לשניהם.
ה11 קצת יותר גדול מה12.
אפשר לראות את ההבדלים באתר הרשמי של אפל.
אפשר לראות את ההבדלים באתר הרשמי של אפל.
האייפון 12 קצת יותר גדול. הבדל אפסי.
(0.04 אינץ')
(0.04 אינץ')
בערך אותו דבר
ה11 יותר גדול לדעתי בקצת (רק דעתי)
ה11 יותר גדול לדעתי בקצת (רק דעתי)
באותו הנושא: