8 תשובות
כן אני
מה קרה?
מה מוזר?
שואל השאלה:
הראו לי אותיות באנגלית על כל המסך אבל התנתקתי והתחברתי והסתדר חח
הראו לי אותיות באנגלית על כל המסך אבל התנתקתי והתחברתי והסתדר חח
אוי לא קרה לי חחח
אה יש לפעמים באגים כמו בכל אפליקציה
פעם הבאה תדעי מה לעשות ❤
פעם הבאה תדעי מה לעשות ❤
שואל השאלה:
אוף משעמם לי ממש
אוף משעמם לי ממש
קרה לי זה מאינטרנט איטי...
באותו הנושא: