7 תשובות
היו בקטע שלה/ההשפלה
חלק בגלל ההשפלה או בגלל אגו/לשכוח מהבן אדם
לי זה קרה אבל לא ניתקתי קשר, נשארנו ידידים
לי זה קרה אבל לא ניתקתי קשר, נשארנו ידידים
בטח כדי לשכוח ממנה ולעבור הלאה
כי שבנים מאוהבים במישהי והיא לא רוצה אותו אז הם ניפגעים כי באהבה שדוחים מישהו אז זה פוגע
בשביל לא להפגע, לשכוח ולנסות לעבור הלאה
זה יותר מחווה של פחד ודחייה מפני התגובה לאם והיו מחזירים אהבה
קשה קצת אבל תנסו להבין ")
קשה קצת אבל תנסו להבין ")
אני באופן אישי כי פשוט נכבה אצלי כל חשק לתקשר איתה.
גם אם היא מקסימה, וגם אם זה אני שדחיתי אותה, בחיים לא הרגשתי חשק לקשר לא רומנטי עם בחורה, ובחיים לא היה לי אחד.
ניסיתי פה ושם כי לכולם יש ידידות,
אבל משום מה אף פעם לא הרגשתי חשק.
אז זה אף פעם לא עבד.
גם אם היא מקסימה, וגם אם זה אני שדחיתי אותה, בחיים לא הרגשתי חשק לקשר לא רומנטי עם בחורה, ובחיים לא היה לי אחד.
ניסיתי פה ושם כי לכולם יש ידידות,
אבל משום מה אף פעם לא הרגשתי חשק.
אז זה אף פעם לא עבד.
באותו הנושא: