7 תשובות
פשוט אומרת שאת לא מעוניינת
תגידי שאת לא רוצה להיפגש פשוט
תגידו חו את האמת זה סתם יפגע בו יותר אם תשקרי ו תבזבזי לו את הזמן
היי אני לא רוצה להיפגש איתך

הכי קל ופשוט
את לא רוצה להיפגש עם הבן אדם? אז אל תיפגשי. איך לומר לו את זה? אין באמת "שיטות", פשוט תכתבי לו הודעה בווצאפ או אינסטגרם או כל דבר אחר ותשלחי לו הודעה שאת לא מעוניינת ואת מפחדת מהקורונה או שזה לא ילך עם הקורונה...
תהיי כנה ותסברי בנימוס, אל תחפשי קיצורי דרך או דרכים אחרות.
יש לי חבר לול