5 תשובות
כע נראה לי שלא הבינה אותך כמו שצריך..
את יכולה לשלוח לה משלוח מנות *באווירת החג וכל זה*
את יכולה לכתוב לה מגילה *מה יש לי מפורים?!?* בווצאפ שהיא בדוק תראה

ולא יודעת מה עוד תאלתרי
אוי מסכנה זה לא באשמתך רק ניסית לעשות משו אין לך מה להרגיש לא נעים אבל ממשהי שמרגישה לא נעים מכל דבר אין לי מה להגיד לך את זה את צריכה לכתוב לה הודעות עם כל מה שקרה ולנסות להסביר מההתחלה היא תחזור בסוף עוד מעט היא תתייאש מלהיות עצבנית ותחזור להיות חברה שלך אל תדאגי
שואל השאלה:
גם לא כזה נעים לי ממנה כי אני מנסה להיות כזה בסדר עם כולם ואני לא אוהבת לריב או דברים כאלה
אנונימית
תתקשרי לאותה הילדה שהיו לה את המשקפיים וברגע שבן אדם שומע את הקול הוא מזהה ישר שהוא מצטער ..
אבל את לגמרי לא אשמה פשוט פעם הבאה לפני שאת מצלמת מישהו בלי רשות תשאלי לפניי
תתקשרי אליה ואם היא מסננת חכי לפעם הבאה שתראי אותה ותבקשי סליחה