2 תשובות
אני הייתי פורשת, זה גם מה שאת רוצה תכלס ממה שהבנתי, לא?
כן, תנסי מקסימום אם תרגישי שלא בא-לך או שאת לא מתחברת תעזבי. אבל לפחות תנסי
ויפה שלי תנשמי עמוק הכל טוב
ויפה שלי תנשמי עמוק הכל טוב
באותו הנושא: