12 תשובות
לא בהכרח
יש לי 7 טבעות לפי דעתי זה מושלם . יש לי חולשה לתכשיטים בכללי
אפ את מצליחה לגרום לזה לעבוד את צריכה להיות ראש ממשלה.
לא חושבת שזה מןגזם אבל אפ את אוהבת מה הבעיה
Snt
שואל השאלה:
אין פואנטה תרקדו

לא הבנתי
אנונימית
כי אני בחיים לא הייתי מצליחה לגרום לשבע טבעות על יד אחת לעבוד (לא אומרת את זה בקטע רע)
^ היא רשמה שזה על שתי הידיים
שואל השאלה:
חח חח זה על שתי ידיים
אני מחלקת את זה
אנונימית
אןכיגחגחגןרלגן סליחה אני לא יודעת לקרוא
הרגת אוצי עם הסבן רינגס
ולדעתי זה מקסים
אני אישית אוהבת הרבה טבעות על הידיים אז לדעתי זה מהמם ולא מוגזם