21 תשובות
תלמידים
יותר מידי
את המורים
כל אחד מהם יותר גרוע מהשני כוסעמק
כל אחד מהם יותר גרוע מהשני כוסעמק
אנונימית
את התלמידים
אנונימי
מביא צ'וצ'ות
אנונימי
את האנשיםxd
את הבית ספר.
את המורה להיסטוריה, הייתי זורק אותו מהחלון, הוא צעק על מישהו שהוא מטומטם מול כל הכיתה
קודם כל מעיפה את ההנהלה ,
דבר שני פותחת גישה לסמארט סקול
שלישי מעיפה חלק מהמורים
וזה עוד כלום
דבר שני פותחת גישה לסמארט סקול
שלישי מעיפה חלק מהמורים
וזה עוד כלום
אנונימית
הייתי מביא מורות שוות
אנונימי
אממ בוא נראה
מורים- נשארו משהו כמו 5 מורים ישנים וכל נשאר חדשים
תלמידים- מפגרים יותר מדיי
הבית ספר עצמו- גדול
הכיתות-קטנות מדיי (אנחנו 39 תלמידים בכיתה)
אממ מה עוד
חברים- אני עוברת חרם אזז אין לי חברים
שעות לימוד-להתחיל בתשע או כל יום באותה שעה
זהו נראלי
מורים- נשארו משהו כמו 5 מורים ישנים וכל נשאר חדשים
תלמידים- מפגרים יותר מדיי
הבית ספר עצמו- גדול
הכיתות-קטנות מדיי (אנחנו 39 תלמידים בכיתה)
אממ מה עוד
חברים- אני עוברת חרם אזז אין לי חברים
שעות לימוד-להתחיל בתשע או כל יום באותה שעה
זהו נראלי
אנונימית
כולם שם אשכנזים, זה קצת משמעם...
את טבעונית זה יותר גרוע מאשכנזי
אנונימי
מה
אני לא חושבת שהבנת אותי, אני אישית הטעם שלי בגברים הוא אנשים עם עור יחסית כהה ובבית ספר שלי כולם אשכנזים אז אין שם בנים שמעניינים אותי וזה קצת חבל לי
חבר'ה תבינו מרוקאים זה העתיד
סתם אני אוהב אתכם אשכנזים
סתם אני אוהב אתכם אשכנזים
מה לא זאת השאלה
אנונימית
את הבית ספר ולהפוך את זה לבית ספר לביטובקס
לא הרבה האמת
הבית ספר שלי סבבה
הבית ספר שלי סבבה
את הלימודים עד 15:30 הייתי מתחילה את הלימודים כזה ב10:00 במקום ב8:15 ואת סיום הלימודים ב 13:00
את חלק מהמורים
וחלק מהתלמידים
וחלק מהתלמידים
באותו הנושא: