9 תשובות
איכ לא, אנחנו לא עושות את זה
שואל השאלה:
תודה רבה. תבוחרו
תודה רבה. תבוחרו
אנונימי
חחח אנשים באמת מאמינים לזה
בנות כל הכבוד אתן עושות
עבודה מעולה!!
אסןר שיעלו עלינו המשיכו ככה
עבודה מעולה!!
אסןר שיעלו עלינו המשיכו ככה
אנונימית
לול לא לא לא
לא אוכלים את זה
לא אוכלים את זה
לא למה שנעשה את זה
טרול, קצת היגיון
אני אהיה רצינית עכשיו
זה טרול
זה טרול
שואל השאלה:
^הטיק טוק.
^הטיק טוק.
אנונימי
באותו הנושא: