9 תשובות
איכ לא, אנחנו לא עושות את זה
שואל השאלה:
תודה רבה. תבוחרו
אנונימי
חחח אנשים באמת מאמינים לזה
בנות כל הכבוד אתן עושות
עבודה מעולה!!
אסןר שיעלו עלינו המשיכו ככה
אנונימית
לול לא לא לא
לא אוכלים את זה
לא למה שנעשה את זה
טרול, קצת היגיון
אני אהיה רצינית עכשיו
זה טרול
שואל השאלה:
^הטיק טוק.
אנונימי