7 תשובות
מוות
אנונימי
מאסר עד סוף חייו.
הבן אדם הזה צריך לסבול כל שניה כל עוד הוא בחיים.
דאפק בעיניי הילדים? שילך לכלא שיסבול איכ
מוות בייסורים.

r. george
מוות
לא מוות זה טראומה עוד יותר גדולה לילדים לדעתי צריך לכלוא אותו לכל החיים בתנאי שפל