8 תשובות
למה שתרצי?תאהבבי את עצמך ככה וזה חמוד שיש פנים כאלה לא בוגרות בת כמה את?
שואל השאלה:
16
אנונימית
נו אז זה בסדר
שואל השאלה:
^^כי אני לא אוהבת את איך שאני נראת?
אנונימית
אל תשימי הרבה סומק וגם רצוי שלא תשימי צבעים בוהקים לשפתיים
סתם פשוט אין לך למה תאהבי את עצמך כמו שאת
למה שתרצי?
איפור
בעיקר איילינר