4 תשובות
תראי סרטונים בטיקטוק
למה מינוסים שתסיח את דעתה
אנונימית
לשתות הרבה מים, מים תמיד עוזרים למלא את הבטן
קודם כל, יפה שלי הכל טוב
יש לך מסטיק? בלי סוכר?
תשתה מים עם לימון אם אתה לא רוצה לאכול אל תאכל- הכל טוב מבינה אותך
אוקי קודם כל תמצא את הסיבה למה אתה אוכל ולמה יש לך התקף. זו סיבה נפשית בדרך כלל. תנסה להסיח את דעתך באמת לדבר עם חברים לראות טלוויזיה אולי לצאת להליכה משהו מחוץ לבית כדי שלא יהיה לך אוכל זמין.