4 תשובות
לכל אחד יש סגנון משלו וצריך לקבל את זה ולכבד אותו
הם תמיד יגידו משהו גם אם תתלבשי הכי נורמלי שאת יכולה אז מה זה כבר משנה
לכל אחד יש את הסגנון שלו והדרך שלו
תלבשי מה שבא לך תמיד יהיה לאנשים מה להגיד אבל תלבשי מה שאת רוצה ונוח לך אני בטוחה שזה לא מוזר ואם חברה שלך תסתכל עליך מוזר היא לא נקראת חברה תלבשי מה שבא לך וזה מהמם
תלבשי מה שבא לך תמיד יהיה לאנשים מה להגיד אבל תלבשי מה שאת רוצה ונוח לך אני בטוחה שזה לא מוזר ואם חברה שלך תסתכל עליך מוזר היא לא נקראת חברה תלבשי מה שבא לך וזה מהמם
תתלבשי איך שבא לך! אם היא תחשוב שאת מוזרה או משהו כזה היא חברה מזויפת ומגיע לך יותר טוב מזה!
באותו הנושא: