11 תשובות
חד משמעית לא. ואם את דואגת מזה אל תדאגי זה יעבור
תלוי כמה זה קיצוני
(ואני אומרת את זה בתור מישהי שעברה אקנה קשה)
אנונימית
לא חס וחלילה, לכולם יש את זה אז זה בסדר
מה זה פצעי בגרות?
שואל השאלה:
חצקונים
אנונימית
לא
אני ממש לא
ממש לא.
חחח אהבתי ^
אממ לא יודע אולי אבל האקסית שלי היה לה את זה היא עדיין הייתה יפה וכמובן אחרי שירד לה הייתה יותר אבל תלוי יכול להיות שמישהי אחרת אני כן יפסול סביר להניח שזה לא רק בגלל זה