6 תשובות
תקני גיטרה לשמאלים מאמי
אני שמאלית, ואני מנגנת על גיטרה רגילה, כל מה שתחליטי זה בסדר זה פשוט מה שנוח לך
אני שמאלית ומנגנת על רגילה...
חד משמעית לנגן על רגילה. לנגן על גיטרה שמאלית יגביל אותך בכלכך הרבה דברים. אם תרצי לקנות גיטרה חדשה, קחי בחשבון שהמחיר יהיה יותר יקר וכמעט אין גיטרות שמאליות ביד שנייה
אומר בתור שמאלי שמנגן על ימנית.
אומר בתור שמאלי שמנגן על ימנית.
נראה לי שתסמכי על האינסטינקט שלך, תקני גיטרה לשמאליים :)
אפשר או לקנות גיטרה לשמאליים או לשנות את המיתרים
גימי הנדריקס(גדול נגני הגיטרות) היה שמאלי
גימי הנדריקס(גדול נגני הגיטרות) היה שמאלי
באותו הנושא: