33 תשובות
תלוי אם הוא חוקי ואת לא אז כן זה קצת בעייתי
אבל בכללי לא
לא זה סבבה
מאד תלוי מה הגיל עכשיו
בגילך, ממש לא בסדר לדעתי
שואל השאלה:
^הוא 17
אחותי, זה לא בסדר.
אין לו מה לחפש עם בנות בגילך
אה אז אני חושבת שזה בסדר גבולי מאד אבל לא עד כדי כך גרוע לעומת אחרים ששמעתי
לא נורא, אבל גם לא מומלץ בכלל
שואל השאלה:
^למה
תלוי בת כמה את, לדעתי אם את כבר בתיכון זה דיי סבבה
^שאלת למה, אז אני אגיד לך את האמת. אתם בגילאים שונים, במקומות שונים בחיים. נניח שהוא בן אדם נחמד מאוד שלא מנצל אותך. זה לא משנה, הוא בגיל שהרבה אנשים עושים בו ס*ס/אלכוהול (אולי אפילו ירוק), ואת עדיין לא שם...
חבל את סתם תפגעי אין לך מה לחפש בו תמצאי מישהו חמוד בגילך בחטיבה לטובתך. מה שאת רוצה מהזוגיות זה לא בהכרח מה שהוא מחפש
אנונימית
זה לא חוקי, אז זה לא בסדר.
שואל השאלה:
זה כן הוא עוד לא 18
תקשיבי יש מצב שיש ביניכם קשר אמיתי וטוב ובריא ושההפרש לא מורגש כל כך וזה בסדר. השאלה אם את בגיל שלך מרגישה בשלה לזוגיות. אמרת שהוא בו 17 זאת אומרת שאת בת 14. בעיניי גיל נכון להתחיל זוגיות זה לפחות 15 אבל כמובן שכל אחד שונה. שיהיה לכם בהצלחה ובבקשה תשמרי על עצמך. אל תמהרי להגיע למקומות מיניים איתי זה ממש לא דחוף וזה חלק מאוד מזערי בזוגיות. תחשבי אם את מסוגלת להכיל את הסטרס והקשיים שגיל 17 מביא איתו וזהו... מבחינה חוקית למיטב ידיעתי זה מותר אבל... מבחינת קיום יחסי מין כל עוד עד לפני גיל ההסכמה (16) ההפרש יכול להיות עד שנתיים (תבדקי באינטרנט אם אני טועה). פשוט במידה וההורים שלך או את תחליטו להגיש תלונה הוא יואשם באונס קטינה- שימי לב
טעות שלי, לא ראיתי שאמרת 17. בלי קשר, זה פשוט לא כדאי בכלל. אחר כך תתחברי אליו יותר מידי יהיה לו יום הולדת וביי ביי
עזבו את הקטעים החוקיים רגע, אתם בגילאים שונים בטירוף, בטוח הוא ירצה דברים שאת לא, אני לא חושבת שזה יעבוד. ברור לי שאי אפשר לשפוט את הסיטואציה הזאת ככה אבל בכל זאת אי אפשר להגיד שאהבה לא תלויה בגיל כי אלה גילאים כל כך שונים, גם אם זה לא נראה לך הרבה זה המון.
שואל השאלה:
^תודה ואם עשינו משהו זה אומר שהוא מואשם באונס?!
לא יודעת אם זה נחשב אונס צריך לברר. את עוד לא בגיל ההסכמה. בבקשה תשמרי על עצמך ואל תיפלי ללחץ מצידו במידה וקיים, זה לא שווה את זה....
תכלס לא יעשו לו כלום אם זה לא ידווח...
שואל השאלה:
^תודה לכולם
לגבי מה ש- stemo אמר זה נכון. ובנוסף לא חוקי, יחסים אינטימיים מותרים מגיל 14- 16 ואחר כך זה סיפור אחר לגמרי.
באמת זה החלטה שלך, אבל קחי בחשבון שאחרי כך את יכולה להיות בדיכאון או משהו בגלל שאת לא תוכלי להיות חברה שלו יותר
זה יכול להיות ככה לגבי כל פרידה לא בהכרח בגלל הגיל
גם אם תקיימו יחסים בהסכמה, זה לא חוקי!
שואל השאלה:
^נכון מה קשור דיכאון
לא יודע יש כאלה שיכולים להכנס לדיכאון מכל דבר קטן, אבל אני למדתי לשנות את זה ועכשיו זה לא ככה אבל עדיין יש אנשים שנכנסים מכל פיפס לדיכאון
שואל השאלה:
נכון אני לא כזאת וחוץ מזה יצאנו בנתיים רק שלושה פעמים שזה כלום אז אני לא יודעת מה יהיה
שיהיה לכם בכיף באמת. אבל אתם מתקדמים יותר מידי. את תתחברי אליו יותר מידי ואחר כך זה יפגע בך.
שיהיה בהצלחה, תהיי זהירה, ממליצה לספר לאמא שלך או בכללי לאחד ההורים
לא מומלץ
איזה דיליי^