10 תשובות
3, תקשיבי קראתי מאנגה על אותו רעיון והעלילה הייתה ככ מסקרנת! אם כבר תשלבי בין 3 ו2, שניהם יוכלו ליצור עלילה מעניינת.
1 או 3
שואל השאלה:
^^^ יואו באמת? חחח אני מקווה שהם לא עשו מה שאני מתכננת... איך קוראים למנגה?
אנונימית
אני דיי בטוחה שלא חח
וקוראים למאנגה a guy like you
שואל השאלה:
חחח תודה^

אנשיםם יש תיקו! אז מה עדיף 1 או 3?
אנונימית
1 יותר טוב, נותן הרגשה שנותנים לך מידע על מישהו אבל בלי לדעת עליו כלום ורוצים לדעת