4 תשובות
אחרי פורים התחלואה תעלה כי לא מקשיבים כבר בתל אביב יש מסיבות שפינו אותם
רק אמא שלי כן אבל אני שמה ז*ן על זה
לא, זה כבר נהיה לא הגיוני ואי אפשר לסגור את המדינה על כל פיפס קטן..
מבינה את האנשים שהיו במסיבות כאלה ואחרות

אחוז גדול מהאוכלוסייה כבר מחוסן בשני החיסונים, ככה שגם אם התחלואה תעלה, אז לא בהרבה, ולא בכזאת קיצוניות
חבל שאנשים לא מקשיבים.
אני יודעת שלא הרבה יסכימו עם מה שאני אומר עכשיו, אבל זה לטובתנו.
גם כשנסים לשכנע את כולם להתחסן זה אך ורק לטובתנו שנוכל חזור לשגרה נורמלית בקרוב.
חבל שתמיד יהיו את אלה שלא יקשיבו יהרסו