8 תשובות
שואל השאלה:
למה לא לעלות
אנונימי
זה קניון רגיל תעשה מה שאתה רוצה
ממ אני חושבת שכן
כע גם ככה אין מה לעשות בבית
זה קניון רגיל סך הכל פשוט אל תעלה לגג ( לא עליתי אבל פשוט כאילו אתה כנראה לחוץ ממה שיש בגג אבל בקניון עצמו אין משנו מוזר)
Snt
זה קניון
זה כולה קניון מה כבר יקרה לך