אני מדברת עם מישהו כבר חודשיים ואנחנו מדברים כל יום ורואים שהוא בעניין שלי
וגם כשהוא יוצא עם חברים הוא תמיד כותב לי לילה טוב לפחות או מדבר איתי טיפה תוך כדי, בצהריים הוא אמר לי שהוא מארגן לצאת עם חברים (הוא לא אמר שהיום אז לא יודעת) והוא לא עונה לי מ17 בערב,
קרה לו משהו לדעתכם? או שאולי החרימו לו תטלפון פשוט? (לא פגעתי בו בשום צורה אנחנו מדברים בכבוד וכל זה אז זה לא בגלל זה)