5 תשובות
שואל השאלה:
אבל הייתי בחדרר נו
אנונימית
לא הייתי כותב אבל תרשמי שהיית במקלחת וסליחה..
שהיית במקלחת ותגידי לה תודה
שהיית במקלחת וסליחה
תכתבי לה" וואי ממש תודה על המשלוח מנות, הייתי במקלחת ולא יכלתי לקחת.. אבל תודה רבה:) חג שמח!!"