10 תשובות
כן זה אחלה
תתחילי. אבל רק העונות הראשונות טובות בעיניי..
זה דיי משעמם
כן זה ממש טוב
כן נכון עונה חמש גרועה
האמת שזה ממש משעמם עד עונה 3
עונה 5 חרטא מלאה בהומואים
אנונימי
כן
אחלה סדרה ויש מצב שתאהבי את כל העונות ויש מצב שלא אבל תראי לדעתי
אחלה סדרה ויש מצב שתאהבי את כל העונות ויש מצב שלא אבל תראי לדעתי
אני אישית לא אוהבת ריברדייל אז
כן